Intern kommunikation
Start / Forums / Lokalgruppen / Mediegruppen / Intern kommunikation
- This topic has 5 replies, 5 voices, and was last updated 2 months ago by
Martha Haahr.
-
AuthorPosts
-
29 January 2026 at 17:34 #819
Hej
Jeg foreslår, at vi gemmer medlemsliste, referater, PowerPræsentationer med dagsorden, m.v.
Kan vi gøre det herinde?
Bedste hilsener,
Inge18 February 2026 at 18:03 #993Hej Inge
Jeg er helt enig.
Jeg synes det er altafgørende, at vi videreformidler information fra vores møder, referater, konklusioner og evt. dagsordener.
Nye medlemmer, eller bare folk, der har været syge, skal meget gerne også have en chance for at kunne følge med.
På den måde kan vi også få mere struktur i vores arbejde, da vi ved hvornår hvad er blevet vedtaget.
Det er jo rammer som vi alle skal arbejde indenfor, og derfor er det godt at have på skrift.Vi kunne evt. dedikere en af trådene her under Forum/Lokalgruppen/Mediegruppen, til at være det sted hvor referenten fra hvert møde uploader referatet.
Det er selvfølgelig bare en idé, og I er meget velkommen til at byde ind med andre gode forslag.Med venlig hilsen Jonas
19 February 2026 at 17:07 #1005Hej – jeg er helt enig. Som I måske har set, har jeg lagt referaterne fra november- og decembermødet op under Styregruppen, hvor det vel bør høre hjemme. Desværre er der noget koks med upload. Jeg kan af en eller anden grund ikke lægge januar- og februarreferatet op, men gør det, når jeg får adgang igen. Er i dialog med Svend om det 🙂
19 February 2026 at 18:01 #1012Svend har fundet en løsning, så nu har jeg lagt alle referaterne op under ‘Styregruppen’. Jeg har også uploadet deltager-/maillisten under ‘Lokalgruppen’. Om det er placeret de rigtige steder, og om vi også skal uploade dagsordener, kan vi lige vende på vores møde på mandag.
Hey. I taler om nogle kategorier der skal håndteres lidt forskelligt.
1. Medlemslisten skal vi overveje i forhold til GDPR ( privatlivsbeskyttelse ) Den kan ikke ligge frit fremme. Prøver på at finde ud af om f.eks. forum “styregruppen”
kan adgangskode-beskyttes.( Så skal vi bare have referaterne flyttet til “lokalgruppen”). Den skal også være til at redigere i hvilket der kun er een med admin-tilladelser der kan.
Jeg har ændret Signes status, på fora, til moderator for, måske, at overvinde det upload-problem hun har oplevet.
2. Powerpoints og lign. kan enten ligge på sin egen side og ikke under fora. Forum er jo mest tekst og links
3. Vi har også den mulighed at lave en ekstra web-side, evt. bag en adgangskode
4. Vi kan tilføje månedsmøde-dagsorden til info i eventkalenderen og evt. Give den en boks på start-siden eller på lokalgruppe-siden.26 February 2026 at 10:34 #1061Kære alle
Rigtigt dejligt at lytte med til sidste møde.
Overvejelser angående afsendere og modtageres forventningsafstemning –
Et forslag til ‘redaktionsgruppens’ guidelinje til KBOs medlemmers frihed mht kommunikation udenfor KBOs ramme:
Tænker, vi har mange forskellige gode ideer, som ikke behøver at blive ‘handlet af’ centralt,
og kan løses ved, at man blot skriver til sidst 1)”… medlem af Klimabevægelsen Odense”.
Og er der konsensus om et eller andet i KBO kan man skrive 2) “… på vegne af Klimabevægelen Odense”.
På selve websiden er det tydeligt, når afsender skriver som enkeltmedlem.
Spændende proces – -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.