Klimamarch Odense i forbindelse med folketingsvalget
- This topic has 4 replies, 1 voice, and was last updated 1 month, 3 weeks ago by .
- You must be logged in to reply to this topic.
I Københaven arrageres der klimamarch den 21. marts kl. 13:00
Med kort tid til folketingsvalget, arbejdes der på højtryk på tværs af bevægelsen med at skabe valgaktiviteter, og i København er der planlagt Klimamarch lørdag d. 21. marts kl. 13:00 fra Christiansborg Slotsplads. Læs mere via. Facebook-eventet her: https://www.facebook.com/
Klimabevægelsen har henvendt sig og spørger om der er planer i Odense?
DGUB Odense plejer i at arrangere klimamarch og jeg vil gerne spørge dem om de har planer.
Hej
Kirsten fra BKA har spurgt DGUB, om de har planer om at arrangere noget i Odense. De svarer, at de ikke kan nå det i år. Så vidt jeg forstår, gælder det samme for BKA, og jeg regner med, at vi heller ikke i KBO har folk og tid til at stå for det. Men der bliver i hvert fald afviklet en klimamarch i Kbh. den 21. marts.
Hej
Kirsten fra BKA har spurgt DGUB, om de har planer om at arrangere noget i Odense. De svarer, at de ikke kan nå det i år. Så vidt jeg forstår, gælder det samme for BKA, og jeg regner med, at vi heller ikke i KBO har folk og tid til at stå for det. Men der bliver i hvert fald afviklet en klimamarch i Kbh. den 21. marts.